pondělí 14. června 2010

PostHeaderIcon SPAM uživatel apoloniamama

Vážení uživatelé Ptejse.cz.

Chtěli bychom Vás touto cestou požádat o pomoc na našem portálu. Jakémusi spambotovi s uživatelským jménem apoloniamama se zadařilo zaspamovat snad každou otázku odpovědí tohoto znění:

Hello,
my dear one my name is Apolonia i came across your profill from (www.ptejse.cz) and became interested in you if you don't mind you can contact me in my private e-mail (apoloniateamah@yahoo.com)you can all so send me you photos if don't mind i will also send mine in my next mail thanks from your friend Apolonia
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,............
Dobrý den,
Moje drahá Mé jméno je Apolonia jsem narazil na vaše profill od (www.ptejse.cz) a začal se zajímat o vás, pokud vám nevadí, můžete mě kontaktovat na můj soukromý e-mail (apoloniateamah@yahoo.com), můžete všichni tak pošlete mi fotky, pokud nevadí, že jsem se také zašle dolu v mé příští mail poděkování od svého přítele Apolonia

Chtěli bychom Vás požádat o pomoc při likvidaci těchto příspěvků.

Jak můžete pomoci?
Je to snadné, zkontrolujte si své neuzavřené otázky, pokud tam tato odpověd bude, klikněte u ní na "označit za spam", aktualizuje se okno a bude odesláno upozornění k nám, kde spamy mažeme.
Pokud čtete položenou otázku, a v odpovědích naleznete výše uvedený příspěvek, opět se přihlašte a klikněte u něj na "označit za spam".

Předem Vám mockrát děkujeme.

Upozornění:
Na uvedenou emailovou adresu v příspěvku NEODPOVÍDEJTE! Jedná se o spam, podvod. Na druhé straně sedí individuum, které se takto baví, vytváří robota, který takto spamuje, lidé, kteří se nachytají se mohou stát snadno a rychle obětí sexuálního obtěžování, nabádání k poslání vašich osobních údajů, čísel karet a mnoha dalších.

Admini Ptejse.cz

0 komentářů:

Podpořte server ptejse.cz

 Ptejse.cz Sadu ikonek na podporu serveru Ptejse.cz naleznete zde

Stačí vám kategorie na Ptejse?

Archiv blogu

Nejnovější otázky

Facebook